CMPS – Menedzselt nyomtatási szolgáltatás

CMPS (Xerox Channel Managed Print Service)

a Xerox partnerei által nyújtható

teljeskörű menedzselt nyomtatási szolgáltatás

  • A szolgáltatásba bevonhatók nem-Xerox gyártású dokumentumelőállító berendezések is, mintegy 3000 géptípus, több gyártótól.

  • Automatikus kellékanyag ellátás: a rendszer pár hónap alatt „megtanulja” az ügyfél nyomtatási intenzitását, mire a kellékanyag kifogy a berendezésből, a helyszínen már rendelkezésre áll a csere, lehetővé téve a raktárkészlet drasztikus redukálása mellett is a biztonságos működést.

  • A Xerox nemzetközi globális helpdesk-je folyamatosan monitorozza a szolgáltatásba bekötött berendezéseket, és a gépek jelzései alapján indítja a szerviz hívásokat. 
  • Amennyiben a felhasználó észleli a hibát, lehetőség van reaktív hibabejelentésre. 

  • A bejelentések és azok állapota egy ügyfél applikáción folyamatosan nyomonkövethető; hibabejelentés lehetséges több csatornán; angol neyelven azonnali helpdesk szolgáltatás az ügyfél által elhárítható hibák mielőbbi lezárásáért.

  • A riportolás és rendszeres ügyféltalálkozók alkalmával a beszámoló időszakára vonatkozó teljesítések, kiemelkedő ügyek, és egyéb napirendi kérdések közös áttekintése, fejlesztési lehetőségek, kiemelkedő ügyek és egyéb napirendi kérdések áttekintése. 

  • Lehetővé teszi az ügyféllel való folyamatos és szoros együttműködést és alapot biztosít a folyamatos szolgáltatásfejlesztésre.

  • Az üzemeltetési szakasz során folyamatos figyelem kiséri az ügyfelet és a helyszíni szolgáltatást - nem csak a folyamat elején optimalizálunk és teszünk folyamat javítási vagy szabályozási javaslatokat, de a szerződéses ciklus során végig fogjuk a kezüket (javasolunk, illetve lekövetjük a megvalósulást vagy meg nem valósulást)

  • Eszköz management: biztosítja hogy a berendezésekre vonatkozó fő információk és költségvonzatok rendelkezésre állnak

  • Incidens management: ügyféloldali kérések (és automatikus jelzések) szakszerű és az SLA-nak megfelelő kezelése

  • Account management: az előzetesen felmért és a szolgáltatás során felmerült igények, problémák, változások lekövetése, kommunikálása

Bővebb információért, ajánlatért kérjük keressen miket az alábbi elérhetőségeken: 

tel/fax: +36 1 262 7865

email: xcopy@xcopy.hu