CMPS – Menedzselt nyomtatási szolgáltatás

CMPS (Xerox Channel Managed Print Service)

a Xerox partnerei által nyújtható

teljeskörű menedzselt nyomtatási szolgáltatás

- A szolgáltatásba bevonhatók nem-Xerox gyártású dokumentumelőállító berendezések is, mintegy 3000 géptípus, több gyártótól.
- Automatikus kellékanyag ellátás: a rendszer pár hónap alatt „megtanulja” az ügyfél nyomtatási intenzitását, mire a kellékanyag kifogy a berendezésből, a helyszínen már rendelkezésre áll a csere, lehetővé téve a raktárkészlet drasztikus redukálása mellett is a biztonságos működést.

- A Xerox nemzetközi globális helpdesk-je folyamatosan monitorozza a szolgáltatásba bekötött berendezéseket, és a gépek jelzései alapján indítja a szerviz hívásokat. 

- Amennyiben a felhasználó észleli a hibát, lehetőség van reaktív hibabejelentésre. 

- A bejelentések és azok állapota egy ügyfél applikáción folyamatosan nyomonkövethető; hibabejelentés lehetséges több csatornán; angol neyelven azonnali helpdesk szolgáltatás az ügyfél által elhárítható hibák mielőbbi lezárásáért.

- A riportolás és rendszeres ügyféltalálkozók alkalmával a beszámoló időszakára vonatkozó teljesítések, kiemelkedő ügyek, és egyéb napirendi kérdések közös áttekintése, fejlesztési lehetőségek, kiemelkedő ügyek és egyéb napirendi kérdések áttekintése. 

- Lehetővé teszi az ügyféllel való folyamatos és szoros együttműködést és alapot biztosít a folyamatos szolgáltatásfejlesztésre.

- Az üzemeltetési szakasz során folyamatos figyelem kiséri az ügyfelet és a helyszíni szolgáltatást - nem csak a folyamat elején optimalizálunk és teszünk folyamat javítási vagy szabályozási javaslatokat, de a szerződéses ciklus során végig fogjuk a kezüket (javasolunk, illetve lekövetjük a megvalósulást vagy meg nem valósulást)

- Eszköz management: biztosítja hogy a berendezésekre vonatkozó fő információk és költségvonzatok rendelkezésre állnak

- Incidens management: ügyféloldali kérések (és automatikus jelzések) szakszerű és az SLA-nak megfelelő kezelése

- Account management: az előzetesen felmért és a szolgáltatás során felmerült igények, problémák, változások lekövetése, kommunikálása